خوشبختی ...


A♥M

◕‿◕


 

کاش می فهمیدی برای این که تنهایم ، تو را نمی خواهم برعکس برای این که میخواهمت ، تنهایم . . .

اگه عاشقت نبودم ، پا نمی داد این ترانه بی خیال بد بیاری ، زنده باد این عاشقانه . . .

من دیوانه ی آن لحظه ای هستم که تو دلتنگم شوی و محکم در آغوشم بگیــری و شیطنت وار ببوسیم و من نگذارم ! عشق من ، بوسه با لجبازی ، بیشتر می چسبد !

هیچ میدانستی زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی وقتی بود که اسمم را با “میم” به انتها رساندی . . .

دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست تو مرا باز رساندی به یقینم کافی ست قانعم ، بیشتر از این چه بخواهم از تو گاه گاهی که کنارت بنشینم کافی ست . . .

نمیدانم چرا بین این همه آدم پیله کردم به تو ! شاید فقط با تو پروانه میشوم . . . !

میتونم بپرسم چه عطری میزنی ؟ بوی خوشبختی میدهی انگار . . . !



نظرات شما عزیزان:

M
ساعت12:23---17 مرداد 1394

ﺯﻧــﺪﮔـﯽ ﺯﯾـﺒـﺎﺳـﺖ
ﯾـﻌـﻨـﯽ ﺩﺭﺳـﺖ ﺍﺯ ﻫـﻤـﺎﻥ ﺭﻭﺯﯼ ﮐـــﻪ
ﺗـــﻮ ﺗــﻤـﺎﻡ ﺯﻧـﺪﮔـﯽ ﺍﻡ ﺷﺪﯼ

 

پاسخ: ممنون عشقم



M
ساعت12:16---17 مرداد 1394

بعضی وقتا . . .
یه نفـر باعث می شه که حس کنی چیزی که تـو رو روی زمین نگه داشته جاذبه ی زمین نیست . .

خیلی دوست دارم عشقم

 

پاسخ: منم خیلی خیلی دوست دارم ♥



M
ساعت12:10---17 مرداد 1394

نفس هایم را بشمار

آن ها را به قیمت دوست داشتنت از دست میدهم نه برای گذر عمر

 

پاسخ: 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| جمعه 16 مرداد 1394برچسب:,| 14:21 | علی |